sábado, 15 de abril de 2017

NOVAS CIENCIA 12

MODA ECOLÓXICA E ACEITE DE PALMA

8 comentarios:

  1. Que chulas as novas.creo que esta vez saiume mellor,ainda que me travei nunha palabra,bueno e normal.
    Paula 5A.

    ResponderEliminar
  2. Moy ben feito chicas!!!!!!

    Agora xa ando con coidado cos alimentos.

    SonLuciaCastro

    ResponderEliminar
  3. fixerono moi ben

    son jorge5a

    ResponderEliminar
  4. Grazas LUCI, ultimamente a miña nai xa non me trae tantas cousas con palma.
    PAULA 5A

    ResponderEliminar
  5. Deume bastante informacion pero creo que miraban mucho alas ojas

    ResponderEliminar
  6. fui llo el ultimo comentario fue de lucas5a

    ResponderEliminar
  7. Graciñas a todos e todas.
    paula 5A

    ResponderEliminar
  8. Eu xa non quero tomar productos con aceite de palma,pero para quitar o vicio...Pero eu inda o sigo tomando porque me encanta. Iván 5A

    ResponderEliminar